
Settings Για το μικρόφωνο
Φτιάξτε τις ρυθμίσεις ακριβώς όπως βλέπετε στην εικόνα. Για να μιλήσετε πατήστε το "Ν" στο πληκτρολόγιό σας. Με το "H" βλέπετε την εμβέλεια όπου θα ακούτε τους παίκτες. Με "SHIFT" + "H" μπορείτε να αλλάξετε αυτή την εμβέλεια.

Χρήση κινητού τηλεφώνου
Πατήστε το F1 στο πληκτρολόγιό σας και θα δείτε την οθόνη τηλεφώνου σας.
για να επικοινωνήσετε με κάποια υπηρεσία θα πατήσετε Enter στο εικονίδιο των κλήσεων.
Πατήστε αριστερό βελάκι και θα δείτε τις υπηρεσίες (Αστυνομία, ΕΚΑΒ, Μηχανικούς, κλπ κλπ)
Θα πατήσετε Enter στην υπηρεσία που διαλέξατε και θα σας ανοίξει ένα παραθυράκι για να στείλετε κάποιο μήνυμα.
Προσοχή: Μην spammάρετε μηνύματα. γιατί εφόσον στείλετε το πρώτο μήνυμα ο εργαζόμενος θα λάβει ένα μήνυμα με την τοποθεσία σας. Χρόνος αναμονής για να εξυπηρετηθείτε είναι 10 έως 15 λεπτά το πολύ.
Πάντα να βλέπετε ποιοι είναι διαθέσιμοι πριν βγάλετε οποιοδήποτε συμπέρασμα πατώντας στο “Tilde” (~) (είναι το κουμπί αριστερά από τον αριθμό 1) αν δείτε ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη υπηρεσία αλλά την έχετε ανάγκη τότε πατήστε το “F8” και γράψτε (report (το πρόβλημα που έχετε)) αλλά γράψτε και τον λόγο που χρησιμοποιείται το report. π.χ κάποιος να με σηκώσει παρακαλώ επειδή δεν υπάρχει διαθέσιμο “ΕΚΑΒ” το report είναι μια χρήση σε περίπτωση που δεν έχετε άλλη επιλογή. Αν υπάρχουν διαθέσιμες υπηρεσίες μην περιμένετε ανταπόκριση και δικαιολογημένα θα συμβεί αυτό.
Σε περίπτωση που πεθάνετε πατήστε το “G” για ζητήσετε να έρθει ένα ασθενοφόρο.
Προσοχή: Μην spammάρετε μηνύματα. γιατί εφόσον στείλετε το πρώτο μήνυμα ο εργαζόμενος θα λάβει ένα μήνυμα με την τοποθεσία σας. Χρόνος αναμονής για να εξυπηρετηθείτε είναι 10 έως 15 λεπτά το πολύ.
Πάντα να βλέπετε ποιοι είναι διαθέσιμοι πριν βγάλετε οποιοδήποτε συμπέρασμα πατώντας στο “Tilde” (~) (είναι το κουμπί αριστερά από τον αριθμό 1) αν δείτε ότι δεν υπάρχει διαθέσιμη υπηρεσία αλλά την έχετε ανάγκη τότε πατήστε το “F8” και γράψτε (report (το πρόβλημα που έχετε)) αλλά γράψτε και τον λόγο που χρησιμοποιείται το report. π.χ κάποιος να με σηκώσει παρακαλώ επειδή δεν υπάρχει διαθέσιμο “ΕΚΑΒ” το report είναι μια χρήση σε περίπτωση που δεν έχετε άλλη επιλογή. Αν υπάρχουν διαθέσιμες υπηρεσίες μην περιμένετε ανταπόκριση και δικαιολογημένα θα συμβεί αυτό.
Σε περίπτωση που πεθάνετε πατήστε το “G” για ζητήσετε να έρθει ένα ασθενοφόρο.
